Állás

IRODAI ADMINISZTRÁTOR ÁLLÁS – 4 ÓRÁS MUNKAIDŐBEN

Feladatok

Az Irodai adminisztrátor feladatai közé tartozik többek között az egyesületben előforduló dokumentumok és céges iratok rendszerezése, archiválása, iktatása, katalogizálása, valamint a menedzsment csapat asszisztencia, szakosztály adminisztráció, és ad-‐hoc feladatok. Alapvető felelősségek közé tartozik a rábízott dokumentálási- és adminisztrációs feladatok legnagyobb gondossággal, határidőre történő elvégzése.

• dokumentáció rendszerezés és archiválás, katalogizálás, dokumentumkezelés
• iktatott anyagok adathordozóra történő feltöltése, rendszerezése, kategorizálása
• telefonok kezelése
• scannelés, másolás, iktatás
• postázás kapcsán a levelek összekészítése, feladása, iktatása
• értekezletek szervezése és jegyzőkönyvvezetése
• menedzsment asszisztencia
• ad-hoc feladatok

Elvárások
• Középiskolai végzettség és adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
• Nagyfokú precizitás, pontosság, munka iránti elkötelezettség, probléma megoldó képesség
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
• Kreativitás

Előnyt jelent
• B kategóriás jogosítvány
• hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk
• családias munkakörnyezet,
• versenyképes fizetés
• egyéb jutattások
• előrelépési lehetőség

Jelentkezés módja
Amennyiben úgy érzed, te vagy a legjobb választás számunkra, várjuk fényképes önéletrajzodat 2024.04.21.-ig az ikarusletesitmeny@gmail.com címre.